Tento web používá soubory cookie a doplňky pro sociální sítě, aby zajistil bezproblémový provoz webu, analyzoval aktivitu návštěvníků a poskytoval personalizované reklamy. Nezbytné soubory cookie se ukládají, jakmile otevřete webovou stránku, jiné typy souborů cookie můžete povolit. Další informace naleznete v zásadách ochrany osobních údajů .
100 dnů garance vrácení peněz Výměna a prodloužení zdarma Platnost 12 měsíců F.A.Q. Kontakt
Můj voucher
Oblíbené

DARUJTE MOŽNOST VÝBĚRU S UNIVERZÁLNÍM DÁRKOVÝM POUKAZEM

FAQ: Nejčastější dotazy

Jaká je platnost poukazu?

V popisu každého dárkového poukazu je uvedena doba jeho platnosti, která začíná dnem zakoupení dárkového poukazu. Tyto informace jsou také uvedeny na samotném voucheru. Pokud platnost na již zakoupeném poukazu z jakéhokoliv důvodu není uvedena, můžete si ji ověřit na stránce www.bombadar.cz

Jaké jsou výhody věrnostního programu?

1. Členové věrnostního programu najdou ve své peněžence hned po vstupu 100 bodů (1 bod = 1 Kč). Tyto nasbírané body lze použít k zaplacení až 50 % hodnoty košíku (například pokud chcete koupit dárek, který stojí 500 Kč, můžete použít až 250 bodů a doplatit zbývajících 250 Kč.*

2. Za každý nákup pomocí vytvořeného profilu v obchodě www.bombadar.cz se členovi věrnostního programu vrátí 10 % hodnoty košíku do peněženky. (Například po nákupu dárku za 500 Kč se do peněženky převede 50 bodů v hodnotě 50 Kč). Nahromaděné body lze opět použít k zaplacení až 50 % hodnoty košíku při dalším nákupu.*

3. Členové věrnostního programu mají možnost postoupit na druhou úroveň a získat v den svých narozenin ještě více výhod - dokonce 250 bodů do peněženky Bombadar pokud předtím na www.bombadar.cz nakoupí za minimálně 2000 Kč do dne svých narozenin. Přihlaste se ke svému účtu a staňte se členem věrnostního programu.

• Nahromaděné body Bombadar jsou platné 1 rok od data jejich získání.

• S pravidly věrnostního programu Bombadar se můžete seznámit zde.

Jak využít svůj voucher?

Pro rezervaci kontaktujte přímo poskytovatele služby na tel. čísle, nebo e-mailové adrese uvedené na zakoupeném voucheru, nebo proveďte rezervaci na jeho webu. Informace o konkrétních možnostech rezervace jsou uvedené na e-voucheru

Mohu dárek vyměnit?

VÝMĚNA DÁRKU

Vouchery je možné vyměnit kdykoli po dobu 12 měsíců jejich platnosti za následujících podmínek:

 

  • výměnou za voucher dražší služby, po doplacení rozdílu v ceně
  • výměnou za voucher služby ve stejné hodnotě bez dalších nákladů
  • výměnou za voucher služby v nižší hodnotě, kdy Bombadar rozdíl však nevrací

Dárek je možné vyměnit za jakoukoli službu aktuálně dostupnou v naší nabídce. Vyměněný voucher má stejnou platnost, jako původní.

 

 

POZOR! Vyměněné vouchery nelze vrátit ani prodloužit.

 

Pro výměnu voucheru kontaktujte zákaznickou péči, nebo si je vyměňte v samoobsluze na webu.

 


telefon: +420601591979
e-mail: info@bombadar.cz

Poukaz je určen jako dárek a nechci přikládat doklad o koupi ani cenu. Co mám dělat?

Na naše vouchery neuvádíme ceny – tato informace je obsažena v čárovém kódu. Doklad o koupi přikládáme pouze k zásilkám s doručením na dobírku, tedy k těm, kde se platí v hotovosti kurýrovi při doručení.

NA ŽÁDNÉM Z NAŠICH VOUCHERŮ NENÍ UVEDENÉ JMÉNO ANI CENA.

Jaké jsou možnosti platby?

Na našem webu můžete zaplatit následujícími způsoby:

1. Přes internetové nebo mobilní bankovnictví

 Zde je možné využít platební brány vaší banky a přihlásit se do svého bankovnictví, kde potvrdíte platbu.

 

2. Pomocí elektronické karty nebo peněženky

 Zadáním čísla karty, Google Pay, VISA Checkout nebo masterpass.

 

3. Dobírkou při převzetí fyzického voucheru

Lze zaplatit hotově nebo kartou přímo kurýrovi.

Platbu dobírkou nelze zvolit u dárkových karet do obchodů H&M a Zalando.

Jaké jsou možnosti doručení dárků?

Nabízíme dvě možnosti doručení:

1. Je možné zakoupit elektronický poukaz, který vám během minuty po zaplacení pošleme na vámi zadaný e-mail. Poté si ho můžete doma vytisknout, nebo ho poslat příjemci opět elektronicky.

2. V druhém případě můžete využít kurýra Zásilkovny, který vám doručí voucher ve fyzické formě s dárkovým balením na adresu k vám domů, nebo na jedno z výdejních míst sítě Zásilkoven do 2-3 pracovních dnů.

Poštovné je zdarma, zaplatíte pouze vámi zvolené dárkové balení.

Je možné prodloužit platnost zakoupeného poukazu?

Je to možné při splnění následujících podmínek.

  • Doba platnosti dárkového poukazu je uvedena v popisu služby na webu nebo na voucheru. Platnost dárkového poukazu začíná dnem jeho pořízení, tj. od okamžiku, kdy byl uhrazen způsobem uvedeným v Pravidlech, pokud se Společnost a Kupující písemně nedohodnou jinak.
  • Je možné si vyžádat formulář nebo vyplnit žádost o prodloužení doby platnosti dárkového poukazu, pokud daný dárkový poukaz není zařazen v seznamu poukazů, které nelze prodloužit. Seznam naleznete zde.
  • Platnost dárkového poukazu lze prodloužit, pokud ještě nebyl využit, ale jeho platnost již vypršela a od konce jeho platnosti neuplynuly více než tři měsíce.
  • Je možné prodloužit platnost nepoškozeného dárkového poukazu, s dobře viditelným čárovým kódem.
  • Dárkový poukaz lze prodloužit až o další tři měsíce (od data prodloužení).
  • Dárkový poukaz lze prodloužit pouze jednou.
  • ​​Za obnovení jednoho dárkového poukazu není účtován žádný poplatek a prodloužení je zcela zdarma.
  • V žádosti o prodloužení platnosti dárkového poukazu musí kupující uvést: své jméno, příjmení, kontaktní telefon, e-mailovou adresu a čárový kód dárkového poukazu.
Co je elektronický dárkový poukaz?

Jedná se o dárkový poukaz, který si můžete zakoupit online během několika minut a buď si jej vytisknout, nebo poslat e-mailem obdarovanému.

Kde můžu najít své objednávky?

Všichni registrovaní uživatelé najdou své zaplacené i nezaplacené objednávky v sekci Objednávky na portálu bombadar.cz. Pokud v této sekci máte nezaplacené objednávky, budou za několik dní automaticky smazány.

Kde najdu fakturu za uhrazenou objednáku?

Po potvrzení platby jsou veškeré dokumenty související s nákupem zaslány na Vámi uvedený e-mail. Všichni registrovaní uživatelé také najdou své zaplacené objednávky včetně všech potřebných dokumentů v sekci Objednávky. Neregistrovaní uživatelé nás mohou kontaktovat e-mailem a my jim fakturu opětovně pošleme. Stačí nám napsat na e-mail info@bombadar.cz.