FAQ: Nejčastější dotazy
Jaká je platnost poukazu?
V popisu každého dárkového poukazu je uvedena doba jeho platnosti, která začíná dnem zakoupení dárkového poukazu. Tyto informace jsou také uvedeny na samotném voucheru. Pokud platnost na již zakoupeném poukazu z jakéhokoliv důvodu není uvedena, můžete si ji ověřit na stránce www.bombadar.cz
Je možné prodloužit platnost zakoupeného poukazu?
Je to možné při splnění následujících podmínek.
- Doba platnosti dárkového poukazu je uvedena v popisu služby na webu nebo na voucheru. Platnost dárkového poukazu začíná dnem jeho pořízení, tj. od okamžiku, kdy byl uhrazen způsobem uvedeným v Pravidlech, pokud se Společnost a Kupující písemně nedohodnou jinak.
- Je možné si vyžádat formulář nebo vyplnit žádost o prodloužení doby platnosti dárkového poukazu, pokud daný dárkový poukaz není zařazen v seznamu poukazů, které nelze prodloužit. Seznam naleznete zde.
- Platnost dárkového poukazu lze prodloužit, pokud ještě nebyl využit, ale jeho platnost již vypršela a od konce jeho platnosti neuplynuly více než tři měsíce.
- Je možné prodloužit platnost nepoškozeného dárkového poukazu, s dobře viditelným čárovým kódem.
- Dárkový poukaz lze prodloužit až o další tři měsíce (od data prodloužení).
- Dárkový poukaz lze prodloužit pouze jednou.
- Za obnovení jednoho dárkového poukazu není účtován žádný poplatek a prodloužení je zcela zdarma.
- V žádosti o prodloužení platnosti dárkového poukazu musí kupující uvést: své jméno, příjmení, kontaktní telefon, e-mailovou adresu a čárový kód dárkového poukazu.
Co je elektronický dárkový poukaz?
Jedná se o dárkový poukaz, který si můžete zakoupit online během několika minut a buď si jej vytisknout, nebo poslat e-mailem obdarovanému.
Kde můžu najít své objednávky?
Všichni registrovaní uživatelé najdou své zaplacené i nezaplacené objednávky v sekci Objednávky na portálu bombadar.cz. Pokud v této sekci máte nezaplacené objednávky, budou za několik dní automaticky smazány.
Kde najdu fakturu za uhrazenou objednáku?
Po potvrzení platby jsou veškeré dokumenty související s nákupem zaslány na Vámi uvedený e-mail. Všichni registrovaní uživatelé také najdou své zaplacené objednávky včetně všech potřebných dokumentů v sekci Objednávky. Neregistrovaní uživatelé nás mohou kontaktovat e-mailem a my jim fakturu opětovně pošleme. Stačí nám napsat na e-mail info@bombadar.cz.